poniedziałek, 2 stycznia 2012

Rozdział 3.

Weszłam na gg, facebooka i twittera, ano i skypa oczywiście, po czym dodałam na twittera tweeta : ‘’ Pierwszy dzień w Londynie spędzony idelanie z @NiallHoran : D ’’ .Dochodziła 18.30, akurat na skypa weszła Daria z Olgą od razu zadzwoniła do nich  na konferencji. I opowiedziałam im o dzisiejszym zdarzeniu i że poznałam Nialla z One Direction. Dziewczyny powiedziały że mam ogromne szczęście i że też chciałyby spotkać chłopaków. Ano zapomniałam wspomnieć że one też są wielkimi fankami 1D Olga Louisa a Daria Harrego. Rozmawiałyśmy chyba z 2 godziny. Usłyszałam że ciocia woła mnie na kolacje. Powiedziałam dziewczyną jeszcze że jutro Niall zaprosił mnie do nich i mam poznać resztę chłopaków. I powiedziałam im też je z nimi na pewno zapoznam,jak przyjadą.
- Dobra dziewczyny ja kończę bo ciocia mnie woła na kolację do zobaczenia za miesiąc ! – powiedziałam do mikrofonu.
- papappa- odpowiedziały i rozłączyły się. Zeszłam na kolację i oczywiście ciocia zrobiła moje ulubione naleśniki z czekoladą. Pachniało w całym domu. Była już 21.18 jak skończyłam jeść. Podziękowałam cioci i poszłam na górę się umyć i przebrać w pidżamę z Hello Kitty (♥) <klik> 
Po wykonaniu wieczornej toalety. Włączyłam telewizor w pokoju i oglądałam jakiś Angielską komedię romantyczną. Po 23 się skończyła. Postanowiłam położyć się spać, chociaż dalej nie dowierzałam że poznałam Nialla. W końcu zasnęłam.
Rano obudziłam się i spojrzałam na zegarek było grubo po 10 rano. Wygrzebałam się z łóżka i poszłam zrobić poranną toaletę. Ubrałam się w to <klik> ponieważ w Londynie niewiadomo jaka będzie później pogoda. Zeszłam na dół ale nikogo nie było tylko wisiała karteczka obok kanapek .No ładnie cioci nie ma i jestem sama. W sumie dobrze – pomyślałam.  Zasiadłam do stołu i zaczęłam jeść. Usłyszałam dźwięk sms’a. Odczytałam wiadomość. Była od Nialla. ‘’ Dzień dobry ;* ‘’
Od razu odpisałam ‘’ witam witam x ‘’  Po chwili dostałam następnego : ‘’ A co do Dzisiaj to może wpadła byś do nas o 16.30 ? ; > ‘’  Odpowiedziałam ‘’ jasne. Tylko podaj mi adres..’’ Dostałam odpowiedź z adresem.  I odpisałam ‘’ Okej, to widzimy się o 16.30. Do zobaczenia ! xx ‘’
‘’ Do zobaczenia, już nie mogę się doczekać xx’’ Spojrzała na zegarek w telefonie była 11.46.
Posprzątałam po sobie i poszłam się ogarnąć. Ubrałam to <klik> 
Była 12.30 więc stwierdziłam że odwiedzę centrum. I kupię sobie coś nowego. Zabrałam tylko torbę (tą co na wcześniejszym zdjęciu) wrzuciłam do niego portfel  <klik>telefon i iPhona. Po czym wyszłam z domu go zamknęłam. Klucze wrzuciłam do torby. Po 15 minutach znalazłam centrum.



_________________________________________________________
huehuehuehuehue <3 Witam Was ! xx
Przepraszam, że taki krótki,ale nie mam weny w ogóle :<.
Proszę Was, zostawiajcie po sobie komentarze, bo nie wiem czy mam pisać dalej, bo jak na razie nie ma dla kogo.. :<
Żegnam Was papapapa <3 

1 komentarz: